У попередньому році виконавчий комітет Верхньорогачицької селищної ради опрацював 105 звернень та розглянув 119 заяв громадян на отримання матеріальної допомоги
У попередньому році виконавчий комітет Верхньорогачицької селищної ради опрацював 105 звернень та розглянув 119 заяв громадян на отримання матеріальної допомоги
Минулого тижня, під час першого у 2022 році засідання виконавчого комітету Верхньорогачицької селищної ради члени виконкому розглянули стан роботи зі зверненнями громадян.
Так, за інформацією начальника відділу юридичного, кадрового забезпечення та інформаційно-організаційної роботи Андрія Трапенова у 2021 році до Верхньорогачицької селищної ради надійшло 105 звернень громадян, що на 44 звернення більше ніж за аналогічний період 2020 року.
Зокрема це були 25 письмових звернень від 70 громадян, (3 колективних звернення від 48 осіб) та 80 звернень зареєстрованих під час особистих прийомів громадян.
Також було опрацьовано 42 звернення, що надійшли з Державної установи «Херсонський обласний контактний центр».
У розрізі порушених питань найголовнішими залишаються питання аграрної політики та земельних відносин (34 %), соціального захисту (15 %) комунального господарства (18 %), діяльності органів місцевого самоврядування (14%).
За результатами розгляду звернень, що надійшли до Верхньорогачицької селищної ради, позитивно вирішено 59 звернень, що на 15 звернень більше ніж за відповідний період 2020 року. На 47 звернень громадян надано роз’яснення фахівцями структурних підрозділів селищної ради.
Крім звернень, у 2021 році виконавчим комітетом селищної ради також розглянуто 119 заяв від мешканців громади на отримання матеріальної допомоги у зв’язку зі скрутним матеріальним становищем, а також надано 6009 послуг із питань отримання різних видів довідок.