Пошук

Одна з головних цілей Мінцифри — надати кожному українцю можливість впливати на якість держпослуг. Саме для цього запускаємо першу всеукраїнську оцінку якості адмінпослуг.

Дата: 21.01.2022 13:16
Кількість переглядів: 71

Фото без описуКлючова точка доступу до держпослуг зараз — це ЦНАПи. Їх вже понад 2,7 тис. у різних куточках України. Лише за перше півріччя цього року люди отримали там понад 15 млн послуг. У майбутньому плануємо масштабувати можливість оцінки послуг на всі фронт-офіси — всі місця, де люди отримують послуги від держави.

Раніше відгуки про якість послуг у ЦНАПах збиралися різними способами та не у всіх центрах. Щоб залишити думку про сервіс, людям доводилося писати у книги скарг, коментарі у фейсбук або телефонувати до установ. Цінний зворотний зв’язок губився і не доходив до керівництва ЦНАПів, а типові проблеми лишалися невирішеними. 

“Ми прагнемо, щоб відвідувачі ЦНАПів відчували, що їх потреби у пріоритеті, а враження про візит — щоразу запитують і враховують, щоб було бажання повертатися ще. Для цього, крім QR-постерів, SMS- та Viber- опитувань, телефонних інтерв’ю, якість перевірятимуть таємні відвідувачі. Кожен із так званих “ревізорів” отримає грошову винагороду. Більше деталей про це можна знайти на платформі Дія.Центрів, — зазначила заступник Міністра цифрової трансформації Людмила Рабчинська.

Відсьогодні українці зможуть оцінити якість держсервісу у будь-який зручний спосіб:

  • Під час візиту у ЦНАПи, відсканувавши QR-код за допомогою смартфона. Наразі це доступно жителям 150 міст у 266 точках. До 1 листопада покриємо QR-постерами всі ЦНАПи України.
  • Після візиту у ЦНАПи. Люди, що залишили номер телефону, отримуватимуть SMS- або Viber- повідомлення з опитуванням.
  • Усно у форматі телефонного інтерв'ю. Оператори кол-центру вибірково телефонуватимуть людям, що скористалися послугами у ЦНАП, щоб уточнити, чи все було гаразд.
  • У ролі таємного відвідувача, що отримує та оцінює адмінпослугу у ЦНАП за конкретними показниками.
  • На платформі Дія.Центрів у розділі “Мапа Дія.Центрів”, де можна обрати на карті свій ЦНАП та залишити відгук.

“Покращення сервісу — ще нова практика для державних установ. Тому ми надзвичайно раді, що Мінцифра системно та зважено підійшла до реалізації цього питання. Нам важливо почути кожного та покращити державний сервіс”, — зазначив Сергій Пашковський директор 4Service Group у Південній і Східній Європі та Центральній Азії.

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь