Запит на витяг з Реєстру неприбуткових організацій зручніше замовити в Електронному кабінеті
Головне управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі нагадує про декілька способів подання запиту на отримання витягу з Реєстру неприбуткових установ та організацій (за формою згідно з додатком 3).
Зокрема, представник неприбуткової організації чи уповноважена особа може подати особисто або надіслати його поштою до контролюючого органу за основним місцем обліку неприбуткової організації.
У запиті слід заповнити усі розділи форми, а також зазначити код неприбуткової організації згідно з ЄДРПОУ, який є критерієм пошуку відомостей у Реєстрі. Запит має бути підписаний керівником або особою, яка має право підпису документів неприбуткової організації, із зазначенням дати.
Подати запит неприбуткові організації можуть також засобами електронного зв’язку з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством.
Контролюючий орган на запит неприбуткової організації протягом 3 робочих днів безоплатно надає витяг з Реєстру за формою згідно з додатком 4, який містить відомості про неприбуткову організацію, або повідомлення про відсутність відомостей у Реєстрі. Витяг містить відомості з Реєстру, актуальні на дату та час його формування, та є чинним до внесення змін до Реєстру в частині відомостей, що стосуються зазначеної неприбуткової організації.
Витяг з Реєстру або повідомлення надсилається поштою за адресою платника податків або особисто вручається платнику податку (його представнику) за основним місцем обліку платника податків.
З-поміж названих способів найзручнішим є направлення Запиту до органу ДПС в Електронному кабінеті платника, у режимі «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету. Запит за встановленою формою надсилається у форматі pdf (обмеження 5 МБ) разом із супровідним листом. Датою подання Запиту із супровідним листом є дата реєстрації супровідного листа в органі ДПС. Протягом одного робочого дня після надсилання такого листа до органу ДПС автору електронного листа буде повідомлено вхідний номер та дату реєстрації. Інформацію щодо отримання та реєстрації листа в органі ДПС можна переглянути у підрежимі «Вхідні» режиму «Вхідні/вихідні документи» приватної частини Електронного кабінету, відправлені листи – у підрежимі «Вихідні документи» режиму «Вхідні/вихідні документи».
Детальніше із зазначеною інформацією можна ознайомитися в розділі 102.04 загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу, який розміщено за посиланням: https://zir.tax.gov.ua/.
Спілкуйтеся з податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX».