Пошук

Запит на витяг з Реєстру неприбуткових організацій зручніше замовити в Електронному кабінеті

Дата: 09.12.2021 11:49
Кількість переглядів: 87

Фото без описуГоловне управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі нагадує про декілька способів подання запиту на отримання витягу з Реєстру неприбуткових установ та організацій (за формою згідно з додатком 3).

Зокрема, представник неприбуткової організації чи уповноважена особа може подати особисто або надіслати його поштою до контролюючого органу за основним місцем обліку неприбуткової організації.

У запиті слід заповнити усі розділи форми, а також зазначити код неприбуткової організації згідно з ЄДРПОУ, який є критерієм пошуку відомостей у Реєстрі. Запит має бути підписаний керівником або особою, яка має право підпису документів неприбуткової організації, із зазначенням дати.

Подати запит неприбуткові організації можуть також засобами електронного зв’язку з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством.

Контролюючий орган на запит неприбуткової організації протягом 3 робочих днів безоплатно надає витяг з Реєстру за формою згідно з додатком 4, який містить відомості про неприбуткову організацію, або повідомлення про відсутність відомостей у Реєстрі. Витяг містить відомості з Реєстру, актуальні на дату та час його формування, та є чинним до внесення змін до Реєстру в частині відомостей, що стосуються зазначеної неприбуткової організації.

Витяг з Реєстру або повідомлення надсилається поштою за адресою платника податків або особисто вручається платнику податку (його представнику) за основним місцем обліку платника податків.

З-поміж названих способів найзручнішим є направлення Запиту до органу ДПС в Електронному кабінеті платника, у режимі «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету. Запит за встановленою формою надсилається у форматі pdf (обмеження 5 МБ) разом із супровідним листом. Датою подання Запиту із супровідним листом є дата реєстрації супровідного листа в органі ДПС. Протягом одного робочого дня після надсилання такого листа до органу ДПС автору електронного листа буде повідомлено вхідний номер та дату реєстрації. Інформацію щодо отримання та реєстрації листа в органі ДПС можна переглянути у підрежимі «Вхідні» режиму «Вхідні/вихідні документи» приватної частини Електронного кабінету, відправлені листи – у підрежимі «Вихідні документи» режиму «Вхідні/вихідні документи».

Детальніше із зазначеною інформацією можна ознайомитися в розділі 102.04 загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу, який розміщено за посиланням: https://zir.tax.gov.ua/.

Спілкуйтеся з податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX».


« повернутися до розділу «Податкова інформує»

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь