A A A K K K
для людей із порушенням зору
Верхньорогачицька громада
Херсонська область, Каховський район

У Верхньорогачицькій селищній раді проаналізували роботу зі зверненнями громадян

Дата: 26.10.2021 16:11
Кількість переглядів: 110

Відповідно до вимог Конституції України, Закону України «Про звернення громадян», актів Президента України, Кабінету Міністрів України у Верхньорогачицькій селищній раді забезпечено реалізацію громадянами конституційного права на звернення.

Як повідомив, під час засідання виконавчого комітету селищної ради, начальник відділу юридичного, кадрового забезпечення та інформаційно-організаційної роботи Андрій Трапенов прийом звернень громадян забезпечено в усному, електронному та паперовому вигляді. Крім того, відпрацьовано систему надання оперативних відповідей на такі звернення.

Так, відповідно до аналізу, за шість місяців поточного року надійшло 64 звернення громадян, що на 35 звернень більше ніж за аналогічний період 2020 року, у тому числі 20 письмових звернень від 68 громадян, (3 колективних звернення від 48 осіб), та 44 звернення на особистому прийомі. Також було опрацьовано 14 звернень, що надійшли з Державної установи «Херсонський обласний контактний центр».

Найактуальнішими залишаються питання аграрної політики і земельних відносин (39,06%), соціального захисту (17,1%) комунального господарства (17,1%), діяльності органів місцевого самоврядування (7,8%).

Досить часто розглядаються питання надання матеріальної допомоги в зв’язку з проведенням лікування, призначення житлової субсидії, надання пільг особам з інвалідністю,  надання соціальних послуг, а також надання допомоги.

На 50% зменшилася кількість звернень з питань діяльності органів місцевого самоврядування (5 проти 10). Актуальними залишаються питання вирішення земельних і майнових відносин, галузі тваринництва, трудових відносин і заробітної плати, соціального розвитку села.

За результатами розгляду звернень, що надійшли до Верхньорогачицької селищної ради, протягом звітного періоду, вирішено позитивно – 40 звернень, що на 11 звернень більше ніж за відповідний період 2020 року, а також надано 24 роз’яснення.  



« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь