Помилка при підписанні документу «Невірний пароль або ключ пошкоджено»: які дії?
Головне управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі інформує щодо дій платника, якщо при підписанні електронного документа виникає помилка «Невірний пароль або ключ пошкоджено».
Для усунення такої помилки необхідно перевірити:
який ключ кваліфікованого електронного підпису чи печатки використовується першим (вірна послідовність підписів для податкової звітності: бухгалтер – директор - електронна печатка);
правильність введення паролю, а саме: регістр вводу паролю, мову клавіатури тощо (створений пароль може містити особливі символи);
чи набраний пароль відповідає ключу, який використовується (наприклад, пароль до ключа бухгалтера використовується тільки з ключем бухгалтера);
чи змінювалось ім’я файлу особистого ключа (у разі зміни ім’я файлу особистий ключ буде пошкоджено, тому необхідно звернутися до відокремленого пункту реєстрації користувачів Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг ІДД ДПС (далі – КН ЕДП ІДД ДПС), в якому отримували кваліфікований сертифікат, подати заяву на зміну статусу кваліфікованого сертифіката та новий комплект реєстраційних документів).
У разі, якщо жодна з рекомендацій не допомогла вирішити проблему, необхідно звернутися до представництва КН ЕДП ІДД ДПС, в якому були отримані кваліфіковані сертифікати, подати заяву на скасування кваліфікованого сертифіката, згенерувати новий особистий ключ та отримати відповідні йому кваліфіковані сертифікати.
Детальна інформація розміщена в Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі у розділі 301.01 ЗІР за посиланням: https://zir.tax.gov.ua/.