Змінили РРО: чи проводити виручку за «перехідний» період?
Головне управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі інформує щодо необхідності проведення через новий РРО суми розрахунків за час роботи з використанням розрахункової книжки, якщо попередній РРО не підлягає подальшому ремонту.
У разі виходу з ладу РРО, що не підлягає подальшому ремонту, суб’єкти господарювання подають до контролюючих органів:
заяву про скасування реєстрації РРО разом з реєстраційним посвідченням;
звіт про використання КОРО (РК) за ф. № ЗВР-1 та Довідку про використані РК у разі використання розрахункових квитанцій на період виходу з ладу РРО.
При цьому, у разі введення в експлуатацію нового РРО суб’єкт господарювання не повинен проводити через такий РРО суми розрахунків за час роботи з використанням КОРО, зареєстрованої на попередній РРО, що не підлягає подальшому ремонту.
Детально ознайомитися з роз’ясненням можна у розділі 109.06 ЗІР за посиланням: https://zir.tax.gov.ua/.