Щодо сплати податку на нерухомість у 2021 році
Щодо сплати податку на нерухомість у 2021 році
До 1 липня поточного року мешканці Херсонщини отримають податкові повідомлення – рішення про сплату податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки (далі – податок на нерухоме майно), за 2020 рік.
Сума податку залежить від ставок, прийнятих органами місцевого самоврядування, де знаходиться житлова або комерційна нерухомість і від розміру мінімальної заробітної плати на 1 січня року, за який здійснюється нарахування податку. При цьому ставки не мають перевищувати 1,5% розміру мінімальної заробітної плати, яка встановлена на 1 січня звітного року, за 1 квадратний метр бази оподаткування. Отже, максимальний розмір ставки не повинен перевищувати 70,85 грн за квадратний метр (4723 грн (розмір мінімальної зарплати на 01.01.2020) х 1,5%).
Інформацію щодо ставок податку на нерухоме майно розміщено на субсайті територіальних органів ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі в розділі: «Головна/Рішення місцевих рад/Податок на майно» за посиланням: https://kherson.tax.gov.ua/rishennya-mistsevih-rad-/podatok-na-mayno/.
Крім того, громадяни мають право звернутися з письмовою заявою до контролюючого органу за місцем проживання (реєстрації) для проведення звірки даних щодо: об’єктів нерухомості, що перебувають у їх власності; розміру загальної площі нерухомості; права на користування пільгою із сплати податку; розміру ставки податку; нарахованої суми податку. У разі виявлення розбіжностей між даними контролюючих органів та даними, підтвердженими громадянином на підставі оригіналів документів контролюючий орган проводить перерахунок суми податку і надсилає новий документ про сплату.
Сплатити податок громадяни зобов’язані протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення – рішення (п. 266.10 ст. 266 Податкового кодексу України). Цей документ надсилається за місцем реєстрації громадянина, зазначеним у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків.
Упродовж місяця після зміни місця реєстрації громадянин зобов’язаний повідомити про такі зміни контролюючий орган за місцем взяття на облік шляхом подання заяви за формою № 5 ДР. За відсутності оновлених відомостей – документ про сплату надсилається на адресу, дані про яку містяться в податковій службі. Через це громадянин втрачає можливість ознайомитися з сумою нарахованого податку, виникає податковий борг та штрафні санкції. Тож звертаємо увагу на те, що дані Держреєстру повинні бути в актуальному стані.
Шановні платники Херсонщини! Заможність місцевих громад напряму залежить від свідомої та відповідальної сплати належних податків кожним її мешканцем. Разом дбаємо про розвиток місцевих громад – вчасно сплачуємо податки!
Спілкуйтесь з податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX».