Пошук

Звіт про роботу сектору «Центр надання адміністративних послуг» Верхньорогачицької селищної ради станом на 09 червня 2021 року

Дата: 16.06.2021 13:40
Кількість переглядів: 93

Звіт

про роботу сектору «Центр надання адміністративних послуг»

Верхньорогачицької селищної ради

станом на 09 червня 2021 року

Фото без опису

 

Центр надання адміністративних послуг Верхньорогачицької селищної ради діє відповідно до вимог Закону України "Про адміністративні послуги" з метою  реального  забезпечення прозорості, відкритості та зрозумілості дій влади у сфері надання адміністративних послуг.

21 січня 2021 року сесією Верхньорогачицької селищної ради  рішенням  №68 затверджено Перелік послуг, який надається через Центр з урахуванням послуг, які надаються структурними підрозділами селищної ради,послуги дозвільних органів та центральних органів виконавчої влади, які визначені розпорядженням Кабінету Міністрів України  від 16.05.2014 року № 523 –р (зі змінами).

Станом на 9 червня 2021 року до сектору «Центр надання адміністративних послуг» Верхньорогачицької селищної ради звернулося 1844 громадян, надано майже 224 консультацій мешканцям району із різних питань.

         Прийнято та зареєстровано 1620 заяв, в т.ч.

  • Послуги Держгеокадастру –  987 заява (з них платних -104) ;
  • Послуги Міграції –14 заяв;
  • Надано 12 інформаційних довідок з ДРРП;

Відповідно до чинного законодавства з 01 січня 2021 року адміністратори сектору  почали прийом заяв на адміністративні послуги соціального характеру, а саме – заяви на отримання всіх видів державних соціальних допомог, субсидій та пільг.

З 01 березня цього року адміністраторами отримано доступи до програмного комплексу ІС «Соціальна громада», через яку на даний час приймаються від мешканців громади заяви на ці види послуг.

Всього прийнято заяв на адміністративні послуги соціального характеру-  393, які передано в обробку до Управління праці та соціального захисту населення районної державної адміністрації, з них отримали рішення про призначення субсидій та допомог -161 громадянин.

Інспекторами сектору за звітний період видано 87 Довідок про реєстрацію та зняття з реєстрації місця проживання.  Відповідно до Правил реєстрації місця проживання громадян, затверджених Постановою КМУ №207 від 02 березня 2016 року інспектори працюють у оновленому реєстрі Територіальної громади за допомогою відомчої інформаційної системи Державної Міграційної Служби України та здійснюють його наповнення.

 В середньому за місяць до сектору надходить 405 заяв для отримання адміністративних послуг.

З лютого 2021 року на сайті Верхньорогачицької селищної ради запроваджено ОН-ЛАЙН ЧЕРГУ у секторі «Центр надання адміністративних послуг» Верхньорогачицької селищної ради, якою можуть скористатись всі бажаючі громадяни для попереднього запису до Центру в зручний для себе час.

Також, сектором прийнято 127 заяв від мешканців громади на отримання адміністративних послуг у сфері земельних відносин , суб’єктом надання яких є Верхньорогачицька селищна рада (заяви на отримання дозволу на розробку проектів землеустрою та їх затвердження) відповідно до чинного законодавства.

Адміністратори ЦНАПу мають доступи до Єдиного державного реєстру, Державного реєстру прав на нерухоме майно, отримано доступ до реєстру ДРАЦС, до відомостей Державного земельного кадастру , до порталу «Дія», а також з 12 квітня 2021 року один адміністратор отримав доступ до Національної Кадастрової Системи для прийняття заяв від заявників, формування та видачі витягів  з Державного земельного кадастру про земельну ділянку у Секторі.

З метою забезпечення належної доступності адміністративних послуг мешканцям Верхньорогачицької громади рішенням виконавчого комітету Верхньорогачицької селищної ради запроваджено у секторі «Центр надання адміністративних послуг» використання «Кейсу «Мобільний офіс» та затверджено Порядок його використання. Надання послуг за допомогою Кейсу поширюється на мешканців громади, що за станом здоров’я не здатні самостійно пересуватись, що мають інвалідність І групи та особи похилого віку від 80 років і старші.

Адміністративні послуги для мешканців громади доступні і в період карантину. Незважаючи на обмежений режим прийому громадян, Центр й надалі продовжує свою роботу задля задоволення потреб населення.

 Не зважаючи на карантин, адміністратори Центру підвищують свій професіональний рівень за допомогою вебінарів та онлайн-конференцій, які проводить Міністерство цифрової трансформації України за підтримки «U?LEAD з Європою», таких навчань було проведено 21.

 У подальшому, серед основних завдань роботи центру є збільшення переліку більш затребуваних адміністративних послуг, які надаються через Центр, підвищення якості надання таких послуг, скорочення строків їх надання, впровадження нових інформаційних технологій для спрощення процедури надання адміністративних послуг.

 

 

Завідувач сектору                                                                                            Наталія НОВІКОВА


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь